Jak wyeksponować baterie w sklepie, aby zwiększyć ich sprzedaż?
Baterie to jedne z produktów, które z natury są kupowane pod wpływem impulsu. To z pewnością coś co każdy ma w swoim domu, choć może nie do końca zdaje sobie z tego sprawę! Jak wyeksponować baterie w sklepie, aby zwiększyć ich sprzedaż, a tym samym poprawić zyski?
2020-06-25, 13:03

Jak wyeksponować baterie w sklepie, aby zwiększyć ich sprzedaż? Wskazówki

Baterie są produktem, który znajduje się w każdym gospodarstwie domowym. Z pewnością znajdziemy przynajmniej kilka urządzeń zasilanych bateriami, choć nie zdajemy sobie z tego sprawy. Piloty, zabawki dla dzieci czy zegary - to tylko kilka z przedmiotów napędzanych bateriami. Producenci oraz marketingowcy zastanawiają się jak wyeksponować baterie w sklepie, aby zwiększyć ich sprzedaż. Sprawdź!

Jak wyeksponować baterie w sklepie

Jak wyeksponować baterie w sklepie, aby klient je zauważył?

Baterie same w sobie są nieduże i dobrze prezentuje się przy kasie. Dlatego należy zastanowić się, jak wyeksponować baterie w sklepie. Dobrze zlokalizowane przypominają o potrzebie zakupu, z której klient nie zawsze zdaje sobie sprawy. Często kupujący potrzebuje pomocy w doborze odpowiedniego modelu. Zwykle wybierane są produkty lepsze jakościowo, a cena odgrywa drugoplanową rolę.

Odpowiednia ekspozycja baterii w sklepie!

Na rynku występują baterie w różnych rozmiarach. Najczęściej wybierane są paluszki - typu AA oraz małe paluszki - AAA. Ważne jest, aby wiedzieć jak wyeksponować baterie w sklepie. Towar ten jest kupowany pod wpływem impulsu i nagłej potrzeby. Zwykle nie wybieramy się do sklepu z zamysłem kupienia tylko i wyłącznie baterii. Dlatego warto je wyeksponować na stojakach przy kasie, które zwrócą uwagę klienta!

KONTAKT / AUTOR
ASM Sales Force Agency
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.