Wpływ technologii na handel online i offline
Zakupy online jak i offline są dziś nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego z nas. Warto poznać zatem wpływ technologii na handel oraz jej skutki. Na co zwrócić uwagę, aby być non stop na bieżąco?
2020-05-06, 15:47

Wpływ technologii na handel - czyli co powinieneś wiedzieć!

Obecnie przedsiębiorcy walczą nieustannie o miejsce na rynku. Konkurencja z jaką muszą się zmierzyć zależy od wielu czynników. Przede wszystkim na pierwszy rzut bierze się branże, w jakiej dana firma funkcjonuje. Wpływ technologii na handel jest obecnie ogromny i rośnie z roku na rok. Zmechanizowane zakupy zyskują na popularności. Jednak na czym to tak naprawdę polega?

Wpływ technologii na handel

Jakie jest obecnie wpływ technologii na handel?

Pierwszym z przykładów integracji handlu offline z online jest usługa Click and Collect, która wskazuje na połączenie działań sklepów internetowych z punktami odbioru. Cieszy się to dużym zainteresowaniem ze strony odbiorców już od wielu lat. Jak działa wpływ technologii na handel w tym przypadku? Zamawiamy dany produkt ze sklepu online do punktu odbioru - tu najczęściej mamy do czynienia ze sklepem stacjonarnym. Oglądamy przedmiot, weryfikujemy czy jest on zgodny z opisem i zdjęciami zamieszczonymi na stronie, a następnie możemy zapłacić za niego lub zwrócić w nagłym przypadku. Co najważniejsze, bez dodatkowych kosztów!

Znamy też inne przykłady!

Wśród innych usług, które poskazują wpływ technologii na handel stworzenie sklepów pop-up. To tzw. tymczasowe punkty sprzedaży. Duża rolę odgrywa od kilku lat rozwój sztucznej inteligencji (AI) i robotyzacji. Ważne jest, aby wychodzić non stop na przeciw wymaganiom klientów! 

KONTAKT / AUTOR
ASM Sales Force Agency
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.