Jaką rolę pełnią promotorzy marki?
O ile sprzedawca jest odpowiedzialny głównie za spełnienie transakcji finansowej z klientem, to promotorzy marki pełnią o wiele bardziej złożone zadanie. Są oni coraz częściej wybierani w celu wsparcia sprzedaży i pokonaniu konkurencji na rynku. Sprawdź jakie mają zadania i jakie umiejętności są szczególnie pożądane w tym zawodzie.
Promotorzy marki i ich zadania
Prowadząc firmę, zastanawiasz się w jaki sposób przykuć uwagę potencjalnych klientów i kontrahentów oraz wyprzedzić konkurencję? Warto wiedzieć, że promotorzy marki, to takie osoby które potrafią zaprezentować klientowi nie tylko produkt, ale także jego funkcjonalności. Tak naprawdę promotor powinien działać na pograniczu sprzedaży i marketingu.
Jakie cechy muszą posiadać promotorzy marki?
Tak naprawdę, nie każdy może stać się profesjonalnym doradcą klienta. Człowiek często rodzi się z pewnymi umiejętnościami, darami czy cechami charakteru. Promotorzy marki posiadają rzetelną wiedzę na temat towaru i marki, a także sprawnie operują perswazją. Często prowadzą oni szkolenia, prezentacje oraz rożnego rodzaju akcje marketingowe na terenie sklepu. Jeśli chcesz profesjonalnie zaprezentować swoje produkty klientom i szukasz profesjonalnych osób, które będą pełnić te funkcji - zajrzyj do naszej oferty!